Mistifikacija svadbenih darova
Sheldon i Amy izlude se nagađajući koji su im „savršen dar“ Leonard i Penny kupili za vjenčanje. U međuvremenu, Raj zaključi da se želi skrasiti te zatraži od oca da mu ugovori brak.