Skandalozan prijedlog
Pennyn bivši dečko Zack i njegova žena žele dijete, ali kako je Zack neplodan, zamole Leonarda da pomogne. U međuvremenu, Raj pokušava popraviti odnose sa svojom bivšom zaručnicom Anu.