Magnet Mayhem/Stop That Train
Kren magnet di pusat binaan terpasang secara tiba tiba, dan menarik semua besi, termasuklah Mecha Builders! / Roof menghantar telur ke Marwyn di Stesen Kereta Api Treetop Woods.