MacBarm's Day Off/Playhouse Problems
Pada hari cuti MacBarm, Zee mengambil alih tugas mengaut lobak dengan Zee Mobil. / Ranger Nat membawa ruma mainan bersamanya semasa menaiki kereta api untuk Timmy dan Izzy, tapi ia tak dapat muat melalui terowong!