Sticky Space Race/The Big Ice
Lendir melekit Zee tertumpah ke atas Zee dan MacBarm, dan mereka berdua terlekat bersama. / Apabila Marwyn kehabisan ais, Martians menghantar satu bongkah ais besar. Semuanya berjalan lancar, tetapi ais itu meluncur ke arah bangunan!