Can't Stop the Martians/Best Nest Test
Martians tiba di Pretty Big City tapi mereka memerlukan bantuan apabila mereka tidak dapat mendaratkan kapal angkasa mereka. Zee perlu berkomunikasi dengan Sif di angkasa lepas.