Moo-ving Day!/Follow That Breeze
Laser pembesaran Zee menukar Moobery menjadi gergasi. / Selepas layang-layang Ranger Nat diterbangkan angin, Mechas dan Timmy belajar bina layang-layang sendiri untuk mencarinya.