Yip Yip Tree Tree/The Snowman Scarecrow
Hiasan di sekeliling pokok Pretty Big City rosak. / Mechas perlu beritndak pantas apabila orang-orang berupa salji Zee untuk MacBarm asyik meniup semua orang pergi!