Let's Get Rolling!/A Bit of a Stretch!
Pada hari pertandingan kroquet MacBarm, Zee membuat hiasan gergasi, tapi ia terlalu besar untuk dibawa ke ladang. / Pada hari pembukaan sebuah bangunan, Mechas perlu meletakkan sfera gergasi di atas bangunan berkenaan sebelum majlis potong riben.