Tren perlu lalui gaung, dan tugas ini menjadi lebih sukar kerana Martians secara tidak sengaja merosakkan jambatan. / Zee Mobile merupakan mesin hebat untuk mengira bilangan ayam di ladang, tapi ia selalu melanggar pintu bangsal MacBarm.