They Sent Us a Pie/Dust in the Wind
Pai besar dihantar ke Pretty Big City untuk menghalang asteroid. / Stone Heads Yang Menyanyii sedia untuk membuat persembahan di muzium Big Old Boulder, tapi Mecha Builders sedar mereka bersin, bukannya menyanyi!