Get in Gear/Free-Wheelin' Ferris Wheel
Pretty Big City dilanda panik apabila jam gergasi rosak dan membuat semua orang tak tahu sekarang pukul berapa! / Ciptaan Zee ditunjukkan di pameran barangan berkuasa roket, termasuklah ciptaan terbaharunya, sebuah roda Ferris berkuasa roket.