Silly Hat Catastrophe!/Zee in a Bottle
Lloyd menjual topi lucu di kilang, tapi mesin pembuat topi itu rosak dan mula menghujani Pretty Big City dengan topi lucu! / Zee membuat kapal angkasa gergasi besar dalam botol, tapi keadaan menjadi sulit apabila dia terperangkap di dalamnya!