Berta membuat pameran mengenai Whatsacallit Treetop Woods. Dia perlu dapatkan gambar untuk membuktikan ia wujud. / Gerry dan Nat membawa Treetop Troops mendaki, tapi Nat mendapati dirinya juga sesat dalam hutan apabila hari semakin gelap.