Ellas hastighet
Ella vill så gärna titta på Orions flarestjärnor med sin familj. Men när Madhu ber om en tjänst och Slippy vill ha hjälp kan hon inte säga nej, trots att hon kanske missar hela festen! Kan hon ta sig dit med hjälp av vetenskap?