Ostoppbara Ella
Ella får världens bästa idé. De ska besöka en nebulosa för varje familjemedlem! Först åker de till Bernard 68, men där är det väldigt mörkt och Tilly blir rädd. När pappas bil går sönder åker de till Boomerangnebulosan.