Hej då hemmastationen
Ella tänjer lite på sanningen när hon berättar för Angelie att hon kan kometsurfa. Hon försöker men det är mycket svårare än det ser ut. Slippy sätter raketer på en asteroid så att Ella kan öva på den i stället.