Allt har sin tid
Ella ser fram emot att få ett eget rum men Tilly är inte lika glad. Hon frågar Slippy om han kan göra en tidsmaskin så att tiden saktar in och det aldrig blir i morgon. Slippy säger att det enda stället där tiden saktar in är vid svarta hål.