Priya hälsar på
Ella och Slippy slipar på sina trippelkorkskruvar när Priya, Ellas bäsis från jorden, överraskar henne med ett besök. Priya gör en perfekt trippel korkskruv till allas förvåning. Ella blir arg för att hon inte klarar det.