Berättelser från Mars
Priya är på besök från jorden för att göra ett skolprojekt om Mars. Priya har aldrig varit där och är lite rädd för de stora sandstormarna. Ella, Slippy och Madhu övertygar henne om att hon måste åka till Mars.