Rymdskrot
När klubbhuset träffas av rymdskrot ger sig Ella och Slippy ut för att lösa problemet. Ella vill bli av med skrotet men Slippy vill återvinna det. När Ella fastnar kan återanvändning vara det enda sättet att rädda henne!