Glitchs stora dag
När Glitchs arm får kortslutning kan Ellas pappa laga honom. Under tiden visar han upp sin senaste uppfinning, en superbärgararm. Slippy blir imponerad och Glitch vill mer än gärna prova att ha den på sig.