Vänskapens supernova
Slippy vill så gärna se en förmörkelse att han fixar särskilda säkerhetsglasögon åt sig själv och sina vänner. Men Ella har andra planer. När hon säger att hon ska se en binärstjärne-supernova sticker Slippy iväg på egen hand.