Hoppfest på Pluto
Ella och Slippy övar inför hoppfest på Pluto när Tilly ber att få följa med. Ella säger att det är för farligt och ger henne en hoppstylta att öva på innan hon åker. Madhu kommer för att leka och hittar Tilly ensam.