Tårfyllt farväl
Bödaälskarna Eva och Mats tar ett tårfyllt farväl av campingen för i år. Jörgen tipsar om bästa tekniken för att bomba i poolen och Tommy i receptionen visar hur man tar sig igenom den för gästerna något problematiska incheckningsbommen.