Snabbhet, stil och ismaskin!
Gabriella och hennes tjejgäng är på Böda för att festa och träna och Gabbi visar runt i den lyxiga husbilen. Mattias inleder semestern med förtältsrace tillsammans med hela gänget från Vingåker. Snabbhet, stil och ismaskin är viktigt!