Bröllopsyra på Böda
Nygifta Stefan och Madeleine firar bröllopsresa på Böda med grillmiddag. För Johan och Malin är det bröllopsdags, men deras resesällskap vet inget om planerna. Vigseln hålls under blå himmel på Böda strand - med överraskade gäster.