Den obekväme grillaren Johan
Johan är något så ovanligt som en campare som är obekväm vid grillen. Som tur är kan hustrun Helene ta över innan allt är vidbränt. Norrlänningarna Tim o Henrik firar sin 96 mil långa färd hemåt med att tatuera in Bödas logga.