Istället för Marbella? Böda!
Johan visar hur man gör den perfekta frukostmackan. Grillmästaren Steffe har grillat 2500 gånger, ett kompisgäng från Uppsala har bytt resmålet Marbella mot Böda och vi träffar Bettan och John som bytte huset i Thailand mot en husbil.