Motionsrunda med cigg och Segway
Jörgen och bästisen Ragnarsson ska på motionsrunda. Ragnarsson överraskar dock med att susa fram i spåret på Segway med ciggen i mungipan. Nyförälskade Brillan och Magnus har sin första semester tillsammans. Men vågar Magnus bada?