Inspektion på gång
Peter är Böda-veteran och uppskattar ordning. På eget initiativ ser han till att området är snyggt och rent och hans egen plats är alltid fläckfri. Inspektören Magnus kommer för att se om Böda håller måttet även denna säsong.