Husvagnsparkering utan skilsmässa
Eva och Mats är på sitt älskade Böda för trettonde året i rad och är närmast i trans redan vid ankomsten. Håkan och Roy har googlat hur man parkerar husvagn utan att skilja sig, och vi kollar in lyxhusbilen som har ett inbyggt garage.