Campingkungens surströmmingsfest
Det är en stor dag för campingkungen Mikael. Äntligen är det dags att äta surströmming! Men först tar Mikael ett varv för att kolla avståndet mellan grannarnas husvagnar. Fyra meter ska det vara.