Fitness, älghorn och stödbensöl
Fitnessparet Erfan och Mikaela anländer och Erfan imponerar med att parkera husvagnen med ren muskelkraft. Johnny från Mönsterås däremot anser att en bra semester är helt utan ansträngning. Plus: älghorn, tatueringar och ett par stödbensöl.