Kristallkrona - viktigt i husvagn?
Bästisarna Jörgen och Ragnarsson lär oss hur man blir en supercampare: kristallkronor och egen brygga. Bödastammisen Steffe hävdar att han myntat uttrycket stödbensöl. Håkan och Roy älskar Böda för att de får vara sig själva.