Moraeus om chark-drömmarna
Janne Josefsson och Cecilia Frode möter Kalle Moraeus och Kakan Hermansson. Vi lär oss att Kalle och Kakan drömmer om att jobba i charken, och Cecilia och Janne skryter om sina bra gener. Frågan är om det hjälper för att svara på dagens Idiotfråga.