Abonnemang eller abbonnemang?
Dags för grupp 2 att kliva in i tävlingen och nu är det Erik Haag och Lotta Lundgren som möter förra årets finalist Olof Lundh, som den här säsongen flankeras av SVT-legendaren Kattis Ahlström.