Vad kan din lagkamrat?
Robin Paulsson och Marika Carlsson möter Jessika Gedin och Kodjo Akolor. Det blir Burtömning där det handlar om att ha koll på vad ens lagkamrat verkligen kan - och inte kan. Dessutom tävlar de såklart i både Idiotfrågan och Under pressure.