Har Håkan Juholt varit statsminister?
Emma Molin och Sigge Eklund samt Robin Paulsson och Marika Carlsson gör sina sista matcher. Emma är väldigt trigger happy, det gnabbas om vem som sagt att jorden är rund samt om snutlitteratur och Håkan Juholt.