Lundin: "Inte varit i Ankeborg på länge"
Hanna Hellquist och Lars Lerin möter Anders Lundin och Karin Magnusson och det blir så dramatiskt att Hanna måste ta en cigg i buren. Till exempel: Är det fram-eller bakhjulet som är stort på sådana där gamla cyklar?