Finns det ost på en Big Mac?
William Spetz och Anna Granath möter Lina Thomsgård och Edward af Sillén. Vilket lag är bäst på glosor från alla världens språk? Finns det ost på en Big Mac? Dessutom: Utbrända barn och Dödskalendarium med Sarah Dawn Finer.