En match full av missförstånd
Peter Magnusson och Christine Meltzer möter Kalle Moraeus och Kakan Hermansson i en match full av missförstånd. Vem hamnar i utvisningsbåset? Vilken känd svensk dyker upp som hologram i studion? Och vem är bäst på att stava snabbt?