Vinna eller försvinna i toppmötet
SVT-legendarerna Karin Magnusson och Anders Lundin möter lag Sven Melander och Ebba von Sydow. Båda lagen behöver vinna, vilket leder till friktion när det pratas om feministisk snöröjning. Sven beklagar sig även över sin långsamma hjärna.