Vad vet William om djurs könssjukdomar?
Gry Forssell och Micke Tornving ligger väldigt bra till i tävlingen. Kan William Spetz och Anna Granath förstöra det? På menyn: Vem spöade Jay-Z i en hiss? Kan djur få könssjukdomar? Och: den svåraste Under pressure-omgången hittills.