Dålig stämning efter Lundhs väsk-pik
Olof Lundh och Kattis Ahlström möter Lina Thomsgård och Edward af Sillén. Vem hamnar i utvisningsbåset? Varför får Kattis ett utbrott på Olof? Och är Kalle Moraeus skild, eller känns det bara som det?