Lotta briljerar i ordkunskap
Erik Haag och Lotta Lundgren gör upp med Robin Paulsson och Marika Carlsson. Det handlar om saker man säger för att inte såra någon man inte älskar, Järnridån, Jantes inferno och operationer man får äta glass efter.