Sigges våghalsiga utmaning
Emma Molin och Sigge Eklund måste stoppa Gry Forssell och Micke Tornving. Filip kritiserar Emmas attityd. Vad kan lagen egentligen om knäckebröd? Och vad heter de manliga programledarna i SVT:s Morgonstudion egentligen?