Sunday Spaghetti Pie
Michael Symon mengolah hidangan klasik Itali dengan pai spageti yang amat enak. Kemudian, untuk melengkapkan jamuan Ahad yang memuaskan ini, dia membuat salad Radicchio yang dipanggang, dan Liz menyediakan Spritz "Camperal" yang menyegarkan.