Valerie's Hot Dish
Dua rakan karib Valerie Bertinelli, pelawak Melissa Peterman dan Nicole Sullivan, menyertainya di dapur dan cuba membantu Val memasak makanan lazat. Walaupun sukar, ini semua tentang keseronokan, persahabatan dan memberi makan jiwa.