Strawberry Pie in the Sky
Strawberi mencuri tumpuan ketika Michael Symon membuat ayam Spatchcock dengan perapan sitrus yang digandingkan dengan salad strawberi. Untuk menyempurnakan hidngan strawberi ini, Liz menyediakan Pai Strawberi segar yang membuat semua orang "berigembira".